torsdag 24. juli 2008

Litt til

Dette laget jeg i hyrten og styrten da det plutselig sank inn at June hadde bursdag mens vi var vekkreist. Så i år ble det et enkelt kort til henne :) Masse glitter på kronen, navnet og 4 tallet.


Så blir Ella 2 år snart. Kjøpte dette stempelet da vi var innom Hobbyhimmelen. Syntes det var så skjønt også passet det så bra til henne. Veldig glad i dyr :) Her er det masse glitter også. På håret, hjertene på lommen og på det rosa på strømpebuksen.


Mitt første criss cross card :) Var ganske gøy å lage må eg si. Dette gikk i posten i dag til min lillesøster som har flyttet til Son. Savner henne... Her er det masse glitter på hanglaren, blomstrene og hjertene. Kjøpte den nye platen til Stempelglede på hobbyhimmelen. Er allerede blitt en stor favoritt.

Innsinen av kortetOg baksiden med mitt personlige stempel.

Tusen takk til de som har lagt og legger igjen kommentarer til meg, det setter eg utrolig stor pris på. Ha en fortsatt fin kveld

Grethe

4 kommentarer:

Norunn sa...

du verden så flotte kort du lager! Jeg er superimponert, og her er det virkelig en masse inspirasjon og finne!

Line A sa...

Så mange flotte kort!
Og den plata til Gunhild er jo bare såå lekker.. står på ønskelista mi...

Solveig sa...

Hei!
Takk for koselig hilsen i min blogg!
Ja de stempla til Stempelglede er bare helt flotte!!

Så msange nydelige kort du har laga, det criss-cross var virkelig lekkert!

Ha en fin sommerdag!

Kristine sa...

Hei Grethe!
Tusen takk for at du linker til bloggen min;)
Og det var jammen meg masse flott å se på her i bloggen din. Første gang jeg er innom!
HA en flott søndag videre!
Klem fra Kristine