onsdag 1. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring

Da har eg laget årets første julekort :) Ble til utfordring # 9 i sukkersøtt bloggen. Kriteriene for denne uken er:

1. kortet/prosjektet skal ha minst 2 bretter
2. en eller flere snøkrystaller
3. bånd og bling
4. det skal komme tydelig frem at det er et julekort/prosjekt


Her er mitt bidrag.

Er ikke så lett å se på bildet, men alt det hvite på damen glitrer :) Snøkrystallene har eg først påført sølv fra brillianc sin stempelpute også "duttet" hvit akrylmaling på kantene. De er så stiftet på panelet og pyntet opp med en knapp (med glitter) og bånd i midten.

Med klaffen åpen

Litt zoooooooooming på snørkystall, knappbling og bånd.

7 kommentarer:

annes paperfun sa...

Det var virkelig et lekkert julekort!
Og så nydelig med den duse lyseblå fargen. Flotte snøkrystaller og lekkert pyntet.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Bente sa...

Ååå så nydelig julekort!

Joanna sa...

Dette er skikkelig Vinter/Julekort ja :)
Flotte farger og detaljer.



Klem fra Joanna

Lene Aase sa...

Så nydelig julekort Grethe, likte det veldig godt!!! Gleder meg til i morgen:)
God klem;)

Maya sa...

Nyydellig julekort!
Lekkert med alle snøkrystallene!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Vibeke sa...

Utrolig lekkert julekort;) Vakkert med de duse fargene :)

Unknown sa...

Wow!!!
Her var det mange herlige og flotte kort!!! <3<3<3
Nydelige farger og lekre detaljer!!!

Har herved lagt deg tili bloggrunda mi, for hit må eg tilbake!!!

klem,
Jorunn